czwartek, 25 lipca 2024

Barbie #47

Wracam do opisywania Barbie - dzisiejsza bohaterka trochę czekała na swoją kolej. Ta lalka od razu wpadła mi w oko. Lubię postacie bajkowe, fantasy. Do tego kolor fioletowy i mold, którego jeszcze nie miałam. Czekałam na dogodny moment i kupiłam. Co prawda jak byłam mała to do mnie nie przychodziła wróżka-zębuszka, ale do moich dzieci przychodzi - myślę że to dość fajny pomysł. Oto moja Barbie 'Tooth Fairy'.


Lalka jest w pudełku z przezroczystym przodem i bokami, a tło i tył pudełka utrzymany jest w fioletowej kolorystyce. Barbie jest kolekcjonerska i taką też ma cenę, ale pudełko gdzie można wpisać dedykację czy dołączone monety w woreczku sugerują, że lalka może być podarowana dziecku. Lalka ubrana jest w krótką lawendową sukienkę zrobioną z satynowej podszewki i fioletowego tiulu z błyszczącymi kropeczkami. Na stopach ma srebrno-szare buty, w ręce różdżkę a na głowie tiarę. Do tego jak każda wróżka ma skrzydła, te są zrobione z brokatowego materiału.






Ciało lalki to połączenie torsu model muse z artykułowanymi rękami i nogami - pivotal. Mold lalki to nowość w mojej kolekcji czy Karl (2013). Wróżka ma fioletowe oczy z delikatnym lawendowym cieniem, który pasuje do sukienki - nadruk na szczęście jest wyraźny. Usta są w kolorze brzoskwiniowym. Namalowane brwi są bardzo jasne, żeby pasowały do włosów. A długie włosy lalki, zebrane w wysoki kucyk, są praktycznie białe.
Lalka prezentuje się interesująco i jest piękną wróżką. Dołączony stojak jest niestandardowy - lalka może nie tylko stać, ale też przybrać pozę jakby latała. Chyba będę musiała przemyśleć czy ją zostawić w pudełku, czy wyjąć. :)


Tooth Fairy (Black Label)
Facemold: 2013 (Karl)
Rok: 2022
Nr katalogowy: HBY16

fot. ze strony shop.mattel.com

1 komentarz:

  1. Gratuluję Zębowej Wróżki! Do mnie też przybyła i wciąż pozostaje w pudełku. Również zwróciła moją uwagę ze względu na mold Karl w połączeniu z nietypowym kolorem włosów i jasnym malunkiem twarzy. Kusi mnie żeby ją wyjąć i wystylizować na współczesną dziewczynę ;)

    OdpowiedzUsuń