piątek, 30 sierpnia 2024

Barbie #51

Obecnie 'trenduje' mold Odile. Na razie ma go stosunkowo niewiele lalek i gdy wypuszczono dwie lalki - syrenki z tym moldem instagram oszalał. Mnie też urzekła fioletowa syrenka. I choć nadruk twarzy jest pikselowaty to za tą cenę stwierdziłam, że warto ją mieć. Do tej pory nie miałam w kolekcji żadnej syrenki, a już trochę lalek ze świata fantasy mam. Oto Barbie Mermaid z serii Dreamtopia.




Lalka jest w prostym pudełku, jako że to lalka playline przeznaczona dla dzieci. Kartonik za lalką jest kolorowy, zaś z tyłu pudełka są przedstawione wszystkie 4 syrenki z tej serii. Lalka nie jest przyczepiona niczym do pudełka, dzięki czemu jej wyjęcie jest bardzo szybkie. Trzeba tylko zdjąć gumkę która trzyma włosy przy lalce i doczepić płetwę. Lalka ma wszystko wmoldowane: ogon syreny i górny muszelkowy top. Jedyną ozdobą jest opaska na głowie. 
Swoją drogą po zgraniu zdjęć zobaczyłam, że większość zdjęć jest nieostra. Nie wiem czy to jakieś niefartowne ustawienia aparatu, czy przez tą niewyraźną twarz aparat sobie nie poradził z ustawieniami ostrości...





Tak jak wspomniałam ciało lalki jest playline z wmoldowanym strojem syrenki. Nie mam zdolności zmieniania ciał u lalek, a i też nie czuję takiej potrzeby, więc lalka zostaje w swojej oryginalnej postaci. Choć bardzo podoba mi się ta głowa na ciałku mtm i zupełnie inaczej wystylizowana. ;) Mold to Odile (2019). Rysunek twarzy jest piękny ale wykonany/nadrukowany tragicznie. Brązowe oczy z fioletowo-różowym cieniem u góry i niebieską kreską na dole. Fajne są te rumieńce na policzkach. No i usta które też są specyficznie pomalowane. Włosy lalki były dla mnie niespodzianką, dokładnie ich kolor. Patrząc na zdjęcia w internecie myślałam, że są fioletowe. Nie wiem czy to moja tak ma, czy po prostu na żywo to inaczej wygląda, ale to nie jest fiolet a taki popielaty niebieski. Jest jeszcze parę różowych pasemek. W sumie to taka ciekawostka, bo z daleka wyglądają jakby były w fioletowym kolorze i na moich zdjęciach w sumie tego też nie widać. 


Barbie Mermaid Doll
Facemold: 2019 (Odile)
Rok: 2023
Nr katalogowy: HRR06

fot. ze strony shop.mattel.com

1 komentarz:

  1. Dobrze widzieć, że nie tylko mnie opanowała Odilkowa mania :D Odilki podbijają serca i przekonują do siebie nawet arcy wrogów pikselozy. W dodatku ta syrenka, ma przeuroczy kolor włosków, naprawdę zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń