wtorek, 27 grudnia 2022

Barbie #43

Gdy zapowiedź tej lalki pojawiła się w social mediach byłam pełna nadziei, bo lubię smoki. Miałam swoje wyobrażenie jak mogłaby wyglądać i gdy pojawiły się zdjęcia promocyjne to trochę byłam zawiedziona użytymi kolorami. Mogłam w sumie się spodziewać, bo cała kolekcja Mythical Muse była utrzymana w pastelowej kolorystyce. Długo nie byłam do niej przekonana, ale gdy jej cena stała się bardziej przystępna kupiłam ją. Prezentuję 'Dragon Empress' oznaczoną Gold Label i wydaną w liczbie 20 000 egzemplarzy.


Bardzo podoba mi się zdjęcie promocyjne na przodzie pudełka. Jest ono biało-czarne i dzięki temu lalka wygląda bardziej groźniej. A jakoś wolę mroczną kolorystykę groźnych smoków niż tych milutkich pastelowych. ;)


Lalka jest wystylizowana na smoczą władczynię. Podoba mi się metaliczne body z wyrzeźbionymi łuskami. Do tego ma długą satynową spódnicę z brokatowymi łuskami, rozcięciem i tiulowym zielonym trenem. Z tyłu ma doczepione plastikowe zielono-różowe smocze skrzydła. Buty ma dłuższe z wyrzeźbionymi łuskami a na ręce oplatającą rękę bransoletkę. Są one koloru zielonego - szkoda trochę że nie są metaliczne jak body i korona. No właśnie korona. Jest piękna, z uniesionymi rogami i kolcami u góry. Też jest metaliczna jak body. Kolorystyka wszystkich elementów to miętowo-zielony z dodatkiem różowego.




Ciało lalki to model muse z obiema rękami zgiętymi. Paznokcie lalki u rąk są pomalowane na zielono. Mold to Louboutin (2009). Oczy lalki są wyjątkowe ponieważ mają smoczą, pionowo wydłużoną źrenicę w zielonych oczach z żółtą plamką. Górna powieka jest pomalowana jasno-niebieskim cieniem a wyżej i dolna powieka zielonym cieniem. Do tego w kąciku oka są namalowane pojedyncze rzęsy. Usta są w neutralnej morelowej kolorystyce. Długie włosy są w kolorze jasno miętowym z szarymi pasmami. Rozpuszczone z częścią górną upiętą do góry pod koroną.

Jako miłośniczka smoków musiałam dodać tę lalkę do swojej kolekcji. :)


Barbie Dragon Empress (Gold Label)
Facemold: 2009 (Louboutin/Glimmer)
Rok: 2019/2020
Nr katalogowy: GHT44

fot. ze strony creations.mattel.com

3 komentarze:

  1. Przepiękna dostojna lalka, z dużym potencjałem do focenia. Prześliczna. Gratuluję zdobyczy, bo jest naprawdę wspaniała. Pozdrawiam serdecznie. Szczęśliwego Nowego Roku 2023!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  2. Gratuluję pięknej smoczej władczyni :) Również dołączyłam tą postać do swojej kolekcji, chociaż się wahałam. Marzyłoby mi się, żeby z półki Gold Label lalka kolekcjonerska miała trochę bardziej innowacyjny strój. A w tym modelu moim zdaniem jest za dużo plastiku, za mało efektu "wow". Jednak co przeważyło na korzyść, to właśnie ta kolorystyka, całkowicie oryginalna i nietypowa. Ten mold był wielokrotnie używany u lalek kolekcjonerskich, a jednak Smoczyca zdecydowanie się wyróżnia swoim makijażem i kolorem włosów. Jej twarz jest fascynująca i piękna.

    OdpowiedzUsuń