sobota, 15 października 2022

Barbie #42

Seria Barbie Looks pojawiła się w 2021 roku i od razu zdobyła zachwyt kolekcjonerów. Nawiązywała do serii Basic. Tak jak i tam każdy model ma inny mold oraz prosty strój - tutaj w kolorach czarnych i białych. Różnica jest w ciele, seria Basic bazowała na Model Muse, seria Looks na MtM. Dodatkowo te ciała MtM są w różnych rozmiarach. Także różnorodność tej serii pozwala każdemu znaleźć swojego ulubieńca. Ja też uległam i długo wahałam się między dwoma modelami, a gdy w końcu się zdecydowałam okazało się, że ciężko z dostępnością... Jednak cierpliwie czekałam i w styczniu stałam się właścicielką Barbie Looks - Model #1.


Lalka jest w dość prostym pudełku, z tyłu widnieje cała szóstka, która została wydana w pierwszej serii. Lalka jest ubrana w biały komplet: krótki top z wstawką z siatki oraz asymetryczną spódnicę. Na stopach ma białe sandały na obcasie.





Lalka ma ciało Made to Move w rozmiarze Original. Mold jest nowy o nazwie Lina (2020). I to ta twarz mnie oczarowała: duże, piękne, brązowe oczy z długimi rzęsami i brązowym cieniem na powiekach. Do tego usta pomalowane na jasny delikatny różowy kolor. Zwieńczeniem looku są długie, pofalowane, brązowe włosy z blond pasemkami.

Tą lalkę jeszcze zobaczycie, bo planuję ją wyjąć z pudełka. ;)


Barbie Looks Doll (Original, Brunette Wavy Hair) (Black Label)
Facemold: 2020 (Lina)
Rok: 2020/2021
Nr katalogowy: GTD89

fot. ze strony creations.mattel.com

1 komentarz: