niedziela, 17 lipca 2022

Barbie #40

Dzisiejsza Barbie została kupiona nie ze względu na całokształt, ale ze względu na potencjał. ;) Pewnego czasu upolowałam na allegro piękny czarny płaszczyk (choć właściwie granatowy) z metką 'Barbie Collector'. Potem długo szukałam, żeby się dowiedzieć skąd pochodzi ten płaszczyk i w końcu okazało się, że z zestawu ' Grace Kelly The Romance' - brakuje mu tylko paska. Ale jest piękny i potrzebowałam lalki dla niego. Chciałam na ciałku model muse i najtańszą modelką jaką znalazłam okazała się ona. Oto 'Barbie Celebration'.


Jest to lalka o przeznaczeniu prezentowym. Z przodu jest kokardka, a pudełko jest w różne kolorowe obrazki. Z tyłu jest miejsce na dedykacje i na dołączone naklejki. Czyli to lalka która w zamierzeniu producentów może być podarowywania na różne okazje, choć sam wygląd lalki: kolor czerwony i serduszka mogą wskazywać na walentynki. ;) Barbie ma sukienkę w czerwone serduszka, która u góry jest wykończona cielistym nadrukiem, a na dole jest wycięta zgodnie z kształtem serc. Co ciekawe część dolno-spodnia z tiulu jest osobną częścią, którą można zdjąć. Na stopach lalka ma czerwone szpilki z paskiem wokół kostki. Jedynym dodatkiem są okulary na głowie - czerwone w kształcie serduszek. Nie jest to styl który mi się podoba, ale to nie dla stylu ją kupowałam. ;) Ale lalka na żywo wygląda lepiej niż na niektórych zdjęciach co widziałam. Choć to teraz dużo zależy od egzemplarza.. jaki jest nadruk twarzy, jak ma włosy ułożone..


A tu już lalka wyjęta z pudełka:




Ciało lalki to model muse z prawą ręką zgiętą, a lewą wyprostowaną. Paznokcie u rąk są pomalowane na czerwono. Mold to 'Closed Mouth Millie' (2015). Oczy są niebieskie, dość duże, ze złotym cieniem blisko oka i brązowym dalej. Linia rzęs jest zaznaczona, a rzęsy dolne i górne namalowane. Dość oryginalny kształt mają brwi. Usta są pomalowane na czerwony kolor. Ułożenie włosów jest dość ciekawe. Same włosy to mieszanka złotych i platynowych kosmyków. są one z jednej strony zebrane, a z drugiej taką falą się układają, są loki na końcach choć te z tyłu wiadomo są spłaszczone. Oczywiście utrwalona fryzura na beton, ale ja nie zamierzam jej ruszać bo mi się podoba. Te loki dają taki 'retro look' który ciężko dostrzec z tą sukienką i okularami...

A teraz czas na lalkę po metamorfozie. Ubrałam ją we wspomniany na początek płaszczyk oraz zdjęłam jej serduszkowe okulary. Uważam, że wygląda o wiele lepiej i bardzo elegancko.






Barbie Celebration
Facemold: 2015 (Closed Mouth Milly)
Rok: 2018
Nr katalogowy: FXC74

fot. ze strony creations.mattel.com

1 komentarz:

  1. Lalka jest prześliczna. Lubię taki klasyczny styl urody i makijażu ❤️

    OdpowiedzUsuń