niedziela, 14 kwietnia 2024

Monster High Fearidescent

Dzisiaj przychodzę z nietypowym wpisem :D Lalki Monster High jakoś mnie nie interesowały gdy wychodziły wcześniej. Teraz moje córki natrafiły na serial, reklamy i zażyczyły sobie na święta/urodziny lalki Monster High z serii nazwanej po angielsku 'Skulltimate Secrets Fearidescent' a po polsku 'Straszysekrety Seria 2'. Gdy je dostały, to mówiąc szczerze, też mi się spodobały, a jako dziecko byłabym szczęśliwa jak one. ;) Fajna szafka w kształcie trumny, fajna lalka i do tego dodatki. Jako mama cenię to, że po zabawie wsadzają wszystko do tej szafki i jest posprzątane. xD

Przedstawiam lalki moich córek: Clawdeen Wolf, Lagoona Blue i Cleo de Nile.

Ta seria 2 jest tzw. serią błyszczącą. Każda lalka ma błyszczący/brokatowy makijaż i każda ma dolną część garderoby (spodenki/spódnicę) wykonaną z błyszczącego materiału. Podoba mi się to, że każda lalka ma swój kolor w którym jest szafka i wszystkie dodatki. Fiolet dla Clawdeen, turkus dla Lagoony i złoto dla Cleo. Każda lalka ma dużo dodatków: drugi kompletny strój wraz z butami, futerko, nakrycie głowy, torebkę, kolczyki, naszyjniki, lody i akcesoria makijażowe. Kolejna rzecz która mi się podoba i dla mnie jest nowa, to to że każda postać ma inaczej ukształtowane ciało/głowę. Clawdeen ma pazury, uszy i rzeźbione włoski na nogach/rękach. Lagoona ma na rękach i nogach małe płetwy (?), uszy rybie i 'przezroczyste' nogi. Cleo ma ślady bandażowania na ręce i nodze. 

To teraz mały spam zdjęciowy dla zainteresowanych.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz