środa, 1 sierpnia 2018

Barbie #20

W zeszłym roku w lutym urodziłam swoją drugą córeczkę a zaraz po tym miałam okrągłe urodziny. Zostałam zaskoczona prezentem, który będzie bohaterem następnej notki. Obudził on we mnie lalkową 'chcicę' z której na razie nie mogę wyjść i ciągle próbuję jeszcze coś upolować. ;) Od razu upolowałam tylko dzisiejszą bohaterkę. Jest ona trochę taką pamiątką tych moich dwóch urodzonych córeczek w formie Barbie. Przedstawiam 'It's a Girl'.



Zostały wydane dwie lalki sygnowane tą nazwą w 2014 i 2016 roku. Jednak mi bardziej spodobała się ta z 2014 roku - taka bardziej dziewczęca i słodka mi się wydaje. Ta druga swoją drogą na chwilę u mnie była bo sklep nie wiedząc że są dwie wersje, przesłał mi tą nowszą. Nawet jej fotkę cyknęłam komórką.



Lalka jest ubrana w słodką różową sukienkę w kropeczki, przepasaną w talii różową kokardką. Pod ręką trzyma różowego plastikowego misia z kokardką. Na nogach ma różowe szpileczki. Barbie ma także kolczyki kuleczki i pierścionek.



Lalka ma ciało model muse. Mold to Mackie (1991). Oczy ma błękitne z jasnoróżowym cieniem na oczach. Usta też są na różowo pomalowane. Włosy blond zebrane w kucyk przewiązany różową kokardką. Cały jej wizerunek jest słodko różowy, co przecież kojarzy się z dziewczęcą odzieżą (a wierzcie mi że trudno znaleźć sensowne ubranka dla dziewczynki w innym kolorze niż odcienie różowego ;) ).


It's a Girl Barbie (Pink Label)
Facemold: 1991 (Mackie)
Rok: 2013/2014
Nr katalogowy: X8428

fot. ze strony barbie.mattel.com

2 komentarze:

  1. Wow świetne zdjęcia:) Piękny mold i śliczna sukienka.Szkoda że w marketach takich nie ma:(
    P.S.Zapraszam na wyprzedaż miniatur dla lalek- info na moim blogu - besudolls.blogspot.com
    Może coś by ci się przydało do realizacji sesji zdjęciowych?

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkości całe w groszkach do schrupania!!!

    OdpowiedzUsuń