niedziela, 29 września 2013

Barbie #18

Ostatnim moim zakupem jest lalka która jakiś czas 'chodziła' za mną. Nie jest może to okaz spektakularny, ale podoba mi się w niej wszystko. Jest to taka 'typowa Barbie' : różowa, błyszcząca i radosna. ;) Oto 'Barbie Doll as Heidi Klum'.



Lalka jest ubrana w krótką sukienkę z długim rękawem zrobioną z cekinów w kolorze złotym i różowym. Sukienka jest podobno wzorowana na oryginalnej, którą Heidi Klum miała na sobie. Tak swoją drogą niby Barbie jest wzorowana na tej modelce jednak wcale jej nie przypomina - może to dobrze. ;) Mi to bynajmniej wcale nie przeszkadza.
Barbie ma śliczne buty - niby zwykłe plastikowe, ale bardzo podoba mi się ich wzór. Z biżuterii lalka ma pierścionek z żółtym oczkiem oraz długie kolczyki w kształcie liścia, które bardzo mi się podobają.




Ciało lalki to model muse z prawą ręką wyprostowaną, a lewą zgiętą. Jednak różni się ono od innych tym, że ma narysowaną białą bieliznę. Mold do Generation Girl (1998). Duże zielone oczy z jasnym perłowym cieniem otoczone są gęstymi rzęsami - namalowanymi i sztucznymi. Oczy są bardzo wyraziste i głównie to one według mnie wyróżniają tę lalkę. Usta są różowo perłowe, w podobnym kolorze są paznokcie. Włosy są kręcone w kolorze złotego blondu ze środkowym przedziałkiem, z pasmami znad czoła zebranymi po bokach.
Model ten został wybrany przeze mnie do 'uwolnienia' w najbliższym czasie, także jeszcze ją zobaczycie. ;)


Barbie Doll as Heidi Klum (Pink Label)
Facemold: 1998 (Generation Girl)
Rok: 2009
Nr katalogowy: N8135


3 komentarze:

  1. Lalka jest przepiękna. Chyba wskoczy na moją chciejlistę. Choć z reguły blondynki nie wzbudzają mojego chciejstwa, to ta wyjątkowo tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet lepiej, że Heidi nie przypomina - dzięki temu jest ładniejsza :) Miałam okazję oglądać ją kiedyś na żywo - bardzo sympatycznie wygląda, i te kolczyki są naprawdę zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain, I love this Barbie. I do not I have in my collection. In my country this doll is very expensive. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń