niedziela, 29 stycznia 2012

Barbie #12

Dzisiejsza Barbie jest ostatnią jaka trafiła w moje ręce. Kupiona była wcześniej, ale nabywca stwierdził, że dopiero Mikołaj mi ją przyniesie. ;) Jest ona moją drugą Barbie Basics tym razem z serii Jeans. Gdy ją zobaczyłam to nie mogłam się jej oprzeć, mimo, że mój ostateczny cel kolekcji już mniej więcej został określony. Jednak jej wygląd mnie oczarował - nie wiem czemu, ale według mnie idealnie nadaje się na wampirzycę (tak, przyznaję się, jestem wielką fanką wampirów pod wszelką postacią, czy to w książce czy w filmie). Może to ten jej tajemniczy wyraz twarzy, może to ten blady odcień skóry. Widziałabym ją w seksownej czarnej sukni, u góry obcisłej, na dole takiej zwiewnej - powłóczystej że tak to nazwę. Na razie zostaje w swoim wdzianku i pudle, ale może w przyszłości o czymś pomyślę. Przedstawiam Barbie Basics model 14.





Barbie posiada ciałko Model Muse z dwiema wyprostowanymi rękami, zaś mold to Louboutin (2009). Ubrana jest w czarną bluzkę oraz ciemne, długie jeansy.
Włosy ma długie, proste choć trochę podkręcone na końcach i ciemno brązowe.
Lalka ma zielone oczy i dość delikatny makijaż beżowo-brązowy. Usta zamknięte w kolorze delikatnie różowym.


Barbie Basics 14-002 (Black Label)
Facemold: 2009 (Louboutin)
Rok: 2010
Nr katalogowy: T7737 (T5142)


5 komentarzy:

  1. Wspaniała Barbie. Też mi pasuje na wampira : D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma śliczną twarz - teraz pozostaje tylko czekać na transformację w wampira ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from spain, you are right that has a mysterious side. Basic collection is my favorite. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyna Basics jaką bym chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest - ma niesamowitą twarz! Wygląda na bardzo dumną i pewną siebie :)

    OdpowiedzUsuń