poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Barbie #44

W 2020 roku ogłoszono powstanie serii lalek inspirowanych kontem BarbieStyle na Instagramie. Miały to być zestawy: Spring, Summer, Fall i Winter. Co ciekawe fani mieli możliwość głosowania jak taki zestaw ma wyglądać - głównie chodziło o kolor danego ubrania/dodatku ale też fryzury. Przyznam, że ja też głosowałam. Szczególnie pierwsza lalka podobała mi się ze względu na nieczęstą fryzurę. Jednak cena była dość duża i jakoś nie byłam przekonana. W międzyczasie wyszły pozostałe zestawy, jednak żadna lalka nie podobała mi się jak ta pierwsza. Gdy w zeszłym roku pojawiła się okazyjna cena na amazonie, już się nie wachałam i zakupiłam ją. Oto Prezentuję 'Barbie @BarbieStyle Doll 1' z serii Gold Label i wydaną w liczbie 20 000 egzemplarzy.

Nigdy o tym nie wspominałam, ale może nie wszyscy wiedzą, że lalki kolekcjonerskie oryginalnie przychodzą zapakowane w tak zwany 'shipper box' a samo pudełko jest owinięte bibułką ('tissue paper'). Tutaj pudełko zasługuje na szczególną uwagę, bo pierwszy raz się z takim spotykam. Jest wykonane z grubego kartonu o matowym wykończeniu z marmurowym wzorem. Otwiera się i zamyka za pomocą umieszczonego magnesu. Po otwarciu widać na bokach pudełka ilustracje z Barbie w obu stylizacjach. W środku są umieszczone kartoniki z lalką i ubraniami. Kartoniki można swobodnie wyjąć, a za nimi zostaje czyste pudełko które może być tłem do robienia zdjęć. Sama lalka jest ukryta za szybką którą łatwo zdjąć. Sama szybka jest częściowo zamalowana - w sumie nie wiem dlaczego skoro lalka ma bieliznę. Ogólnie pudełko jest duże - dlatego sesja na podłodze ;) - choć dość płytkie i porządnie wykonane.




Lalka jak wspomniałam ma na sobie bieliznę: białą koszulkę i majteczki, a na głowie srebrne okulary. Po jej bokach umieszczone są ubrania i akcesoria. Po lewej jest różowa marynarka i pasujące do niej spodnie, czarna torebka i dwie pary butów: sportowe i sandałki. Po prawej jest czarna skórzana kurteczka, błękitna sukienka i telefon. Ubranka wyglądają na bardzo dobrze uszyte. Z tyłu pudełka jest zaprezentowana lalka w obu stylizacjach. Nie jestem za różowym lookiem i od początku podobało mi się połączenie zwiewnej sukienki z ramoneską. I w tą stylizację zamierzam ubrać lalkę gdy przyjdzie jej czas na unboxing. 




Lalka ma ciało Made to Move. Dość nietypowo ma pomalowane paznokcie u rąk i stóp na biało. Mold to Millie z zamkniętymi ustami (2015). I znowu to głowa, która zauroczyła mnie w lalce. Proste malowanie, oczy bez cieni za to z licznymi rzęsami, jasnoniebieska tęczówka i spojrzenie w bok. Do tego różowe usta - prosty uroczy i naturalny wygląd. Do tego krótkie blond włosy - dość nieczęsto spotykana długość włosów u lalek. Tutaj są do tego lekko pofalowane. Nie mogę się doczekać aż je zobaczę w pełni, bo w pudełku są zabezpieczone siatką - z czym pierwszy raz się spotykam.


Barbie @BarbieStyle Doll 1 (Gold Label)
Facemold: 2015 (Millie Closed Mouth)
Rok: 2020/2021
Nr katalogowy: GTJ82

fot. ze strony creations.mattel.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz