niedziela, 11 grudnia 2011

Barbie #6 i #7

Stwierdziłam, że kolejność prezentowanych lal nie będzie chronologiczna według czasu przybycia do mnie (ta zostanie zachowana w tytułach postów). Chcę najpierw przedstawić posiadane przeze mnie playline'y, aby przejść do bardziej kolekcjonerskich okazów.
Po posiadanej jednej fashionistce naszła mnie ochota jeszcze na kolejną- z innymi nogami. Zastanawiałam się którą wybrać, myślałam o Sassy z piątej serii Fashionistas ("In the Spotlight") ze względu na ciemne włosy, których jeszcze w swojej kolekcji nie miałam. Jednak jeszcze nie była ona dostępna w sklepach dlatego mój wybór padł na dwupak Fashionistas - Sassy i Sweetie, który akurat był w przystępnej cenie.
Dziewczyny są z serii "Swappin' Styles" co akurat mnie za bardzo nie cieszy, bo motyw zamieniania głów nie jest dla mnie atrakcyjny. Jednak prezentują się one całkiem sympatycznie w pudełku. Na razie pozostaną w nim, ale kiedyś je uwolnię, aby się nimi 'pobawić' i poustawiać je w dowolnych pozach. ;)




Z tych dwóch bardziej mi się podoba blondyna - Sassy. Podobają mi się jej włosy z fioletowo-różowymi karbowanymi pasemkami oraz ciemno fioletowy makijaż do niebieskich oczu. Brązowłosa Sweetie ma żółte oczy a do tego różowo-brązowy makijaż, jednak te jasne usta mi nie do końca pasują. Za to ma śliczne buciki.


Barbie Fashionistas Sassy & Sweetie
Facemold: 1998 (Generation Girl)
Rok: 2010
Nr katalogowy: T7423 (V6937)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz