niedziela, 4 grudnia 2011

Barbie #2

Zagłębiając się dalej w lalkowy temat i w zasoby allegro odkryłam istnienie innego playlinowego cuda - serii Barbie Fashionistas. Jest to lalka która jakby trafiła do mnie w czasie mojego dzieciństwa byłaby chyba moją ulubioną lalką. Możliwość ustawienia jej w prawie każdą pozycję jest fantastyczna. Pozowanie jest dla niej łatwością. ;)
Lalka pochodzi z pierwszej serii Fashionistas - każda z sześciu lalek dostała swoje własne imię, które odzwierciedla jej sposób ubierania, są: Glam, Cutie, Girly, Wild, Sassy i Arsy. Ja postanowiłam przygarnąć Cutie. Chyba przekonały mnie te niebieskie kozaczki. ;)


Barbie ma typowo playlinowy mold (1998) z niebieskim makijażem, za to ciałko jest nowe sygnowane datą 2009. Lalka posiada różowe kolczyki, śliczną torebkę, błękitne kozaczki, różową bluzeczkę i spódniczkę pokryte brokatem (swoją drogą większość playlinowych lalek ma ubranka pokryte brokatem :/ a ja brokatu bardzo nie lubię...). Dzięki sztywnym nogom oraz butom lalkę można tak ustawić żeby stała samodzielnie, co jest bardzo fajne.



Następne serie fashionistek mają zmienione łączenie kolanowe. Z tego co wiem jeszcze lepiej dzięki temu pozują. To łączenie pozwala na 90 stopniowe zgięcie do tyłu i tylko na ruch w jednej płaszczyźnie.
Chciałabym żeby w moje łapki trafiła kiedyś Barbie z ciałkiem kolekcjonerskim pivotal - ciekawi mnie jak bardzo różni się ciałka fashionistki.


Barbie Fashionistas Cutie
Facemold: 1998 (Generation Girl)
Rok: 2009
Nr katalogowy: T4206 (inny R9879)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz