wtorek, 29 listopada 2011

Barbie #1

Gdy zapadła decyzja, że kupuję Barbie w dorosłym wieku, wzięłam się za przeglądanie allegro i lokalnych hipermarketów. W oko wpadła mi najbardziej świecąca, błyszcząca i bajerancka Barbie. ;)

Barbie ma wszystkie niezbędne dodatki: opaskę, kolczyki, naszyjnik, bransoletki, torebkę, sukienkę i buciki. Swoją drogą te buciki jak na lalkę do zabawy dla dzieci masakrycznie ciężko schodzą - zrobiłam to raz i już więcej nie próbowałam. Torebka też nie wchodzi na dłoń jak na zdjęciu promocyjnym. Dodatkowo ma drugą sukienkę i naszyjnik oraz zestaw do chwilowego ozdabiania sukienki.
Tutaj lalka jeszcze w pudełku (zdjęcia były robione jakiś czas temu kiedy wyjmowałam lalki z pudła i kiedy mieszkałam jeszcze w innym miejscu):


Lalka ma chyba ciałko Belly Button (1999) i było to moje pierwsze zetknięcie z 'nową' Barbie. Od mojej oryginalnej pierwszej z ciałkiem TNT to wyróżnia się tym, że ręce jej poruszają się na boki a nie tylko do przodu. Także nogi w pewnym stopniu ruszają się na boki. Ta lalka dodatkowo ma srebrne 'tatuaże' na nogach.
Główka lalki jest też typowo playlinowa z 1998 bodajże to mold Generation Girl.

Ogólnie lalka jest nawet ciekawa. Dzieciom na pewno się spodoba możliwość 'ozdabiania' sukienki wodą. Fajny jest też powtarzający się motyw różowego kwiatka na opasce, butach, torebce i bransoletce.



Lalka została zakupiona dokładnie 1,5 roku temu. Ale ciągle jest dostępna w sprzedaży i reklamowana jest w różnych gazetkach promocyjnych. Ostatnio widząc ją w hipermarkecie stwierdziłam, że ta następna partia jest chyba gorsza. Z twarzy trochę strasznie dla mnie wyglądała, ciekawe, że ta sama lalka, w przeciągu czasu produkcji może się zmienić.


Barbie H2O Design Studio
Facemold: 1998 (Generation Girl)
Rok: 2009
Nr katalogowy: R4279


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz