czwartek, 17 listopada 2011

Wstęp

Znalazłam się tu głównie w celu obserwowania i czytania ludzi podzielających moją obecną pasję - kolekcjonowanie lalek Barbie. Ale także chcę także pokazać moje dotychczasowe zdobycze. Jest to bardzo niewielka grupka, bo też moja pasja zaczęła się niedawno. Postaram się opowiedzieć moją krótką historię, która mnie do tego miejsca doprowadziła.

Będąc mniejszą dziewczynką uwielbiałam się bawić lalkami. Moim marzeniem zawsze była oryginalna lalka Barbie - jednak w tamtych czasach był to towar wielce kosztowny i rodzice się nie zgodzili.
Trafiła mi się tylko lalka odziedziczona po córce znajomego taty (która swoją drogą wiele przeżyła...), a potem jej siostra bliźniaczka od kuzynki - bohaterka następnego postu. Jednak to nie było to - moim marzeniem wtedy była lalka zmieniająca kolor włosów - cudna syrenka - Mermaid Barbie posiadana przez moją koleżankę.
I tak to miałam niespełnione marzenie i nie raz przypominałam rodzicom jak to mi lalki Barbie nie kupili. ;) Tak więc kończąc studia dostałam od nich pieniążki ze stwierdzeniem 'idź kup sobie tą Barbie w końcu'. :P

I tak to otworzył się przede mną nowy świat. Najpierw rzuciłam się na najbardziej świecącą i błyszczącą lalkę jaką napotkałam. Potem oczarowały mnie fashionistki wyginające swoje ciałko tak, że można je prawie w dowolną pozę ustawić.
A potem okryłam, że jest coś takiego jak lalka kolekcjonerska. I tak w krótkim czasie zmieniała mi się koncepcja zbierania. W tym momencie jestem nastawiona na lalki kolekcjonerskie -  które w moich wyobrażeniach będą kiedyś pięknie i dumnie stały na specjalnej półeczce w moim przyszłym mieszkaniu. Na tą chwilę stwierdziłam, że lalki pozostawię w pudłach co by się nie kurzyły i aby nic się im nie stało przy przeprowadzce to docelowego miejsca.

I to na tyle na początek. Proszę o wyrozumiałość dla debiutantki w świecie lalek. ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam te lalki!! Z chęcią poczytam blog ;) Kocham oba rodzaje lalek. Fashi i Kolekcjonerskie. ^^

    OdpowiedzUsuń