środa, 15 listopada 2023

Barbie #49

We wpisie o Barbie Extra #5 (https://mylittledollsworld.blogspot.com/2021/11/barbie-39.html) pisałam, że podoba mi się Barbie Extra #3, ale z powodu jej 'pikselowatego' nadruku twarzy zrezygnowałam z niej. A tu ostatnio trafiłam na promocję i stwierdziłam, że za taką cenę to mogę ją sobie kupić. ;) Dodatkowo mam problem rozwiązany ze zwierzątkami, #5 nie odpakowałam jeszcze, bo córki się dochodziły kogo będzie piesek. A teraz będzie drugie zwierzątko i konfliktu nie będzie. xD Oto Barbie Extra #3.




Lalka, podobnie jak opisywana wcześniej #5 ma bardzo kolorowe opakowanie i piękny rysunek Barbie. Lalka ubrana jest dość oryginalnie. Ma srebrne body, na nogach jeansowe spodnie w gwiazdki z falbanką, a na górze obszerne różowe futerko. Na stopach ma białe botki na wysokim obcasie ze skrzydełkami - bardzo oryginalne obuwie.
Lalki w tej serii mają dużo ozdób, ta ma: srebrne kolczyki kółka, trzy naszyjniki, spinki i pierścionek w kształcie żelowego misia. W pudełku znajdują się jeszcze: czarne okrągłe okulary z ozdobnymi białymi kropkami/perełkami i torebka w kształcie cukierka/batonika w kolorze żółtym. Zwierzakiem który jest z tą lalką jest świnkorożec. :)




Ciało lalki jest artykułowane. Lalka posiada mold Millie z zamkniętymi ustami (2015). Nadrukowi niestety brakuje wyraźności o czym wspominałam. Jest bardzo ładny i naturalny, ale z bliska widać tą ziarnistość nadruku/naklejki... Oczy są duże z niebieskimi tęczówkami i licznymi rzęsami. Usta są morelowe. Lalka ma długie blond włosy (do kolan) z różowymi pasemkami. Część wygląda na pokarbowaną, część jest zwinięta w dwa koczki na czubku głowy i przypięta dwoma białymi spinkami.


Barbie Extra Doll #3
Facemold: 2015 (Millie)
Rok: 2020
Nr katalogowy: GRN28

fot. ze strony creations.mattel.com

5 komentarzy:

  1. Naprawdę nie pojmuję jaki jest sens opisywania z detalami rzeczy doskonale widocznych na zdjęciach... Co innego wyrażenie swojej opinii, skomentowanie czy dana lalka jest udanym wypustem Mattela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy kolekcjonerzy właśnie szukają przed zakupem recenzji lalki ze szczegółowymi zdjęciami i opisem. Do autora bloga należy decyzja jaką formę publikacji wybierze.

      Usuń
  2. Lalki z serii Extra znalazły swoich miłośników, jest to ciekawa alternatywa wśród lalek playline. Szkoda, że mają swoje mankamenty produkcyjne, ale dla tych fantazyjnych ubranek warto przygarnąć jeśli znajdzie się w rozsądnej cenie. Super, że u Ciebie figurki zwierzaków z zestawu znalazły zastosowanie, bo osobiście kompletnie nie wiem co z nimi zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz i za ten powyżej. Też bym nie wiedziała co zrobić z tymi figurkami zwierzaków i pewnie bym je pochowała, a tak to są w użyciu. :] Bo lalka już wypakowana (pojawi się w następnym wpisie ;) ), na półce ją posadziłam i podoba mi się. :) A futerko jest milusie. :D

      Usuń
  3. Dziękujemy za podzielenie się swoją wiedzą i uczynienie tematu tak przystępnym.

    OdpowiedzUsuń