wtorek, 30 listopada 2021

Barbie #39

Wreszcie znalazłam czas na przedstawienie kolejnej lalki, która dołączyła do mojej kolekcji. A prezentując dzisiejszą lalkę sparafrazuję: wszyscy mają Barbie Extra, mam i ja! ;) Barbie Extra pojawiły się w połowie zeszłego 2020 roku. Charakteryzują się ciałem z artykulacją, barwnymi ubraniami, fantazyjnymi fryzurami i dodatkami. Barbie Extra #3 w różowym futerku spodobała mi się, ale po zobaczeniu realnych zdjęć z pikselowatymi oczami zrezygnowałam z jej zakupu. Pozostałe trzy jakoś mi nie podchodziły. Wtedy pojawił się numer 5. Trochę czekałam aż będzie w Polsce w rozsądnej cenie, ale w końcu się udało. Oto Barbie Extra #5.




Lalka jest w bardzo kolorowym pudełku - w końcu to produkt skierowany dla dzieci. Bardzo podoba mi się rysunek Barbie. Na razie lalka zostaje w pudełku, ale w przyszłości będzie stać w witrynce.
Nie lubię za bardzo krzykliwych kolorystycznie ubrań i ta lalka ma chyba najbardziej stonowane ubranie ze wszystkich lalek w serii Extra, które spokojnie można byłoby ubrać. ;) Posiada biały top z napisem 'Love' w stylu graffiti i krótkie dżinsowe spodenki z kieszonkami. Do tego ma piękną jasno dżinsową kurteczkę z nadrukiem płomieni oraz długimi frędzlami przyczepionymi do rękawów, są one największą ozdobą jej ubrania. Na nogach ma ciekawe żółte traperki i neonowo-zielone skarpetki, które jako jedyne nie bardzo mi się podobają.
Lalka ma dużo ozdób: bardzo ciekawe duże złote kolczyki, trzy naszyjniki i dwie bransoletki. W pudełku znajdują się jeszcze czarne okulary i brokatowa torebka z nadrukiem telefonu. Charakterystyczne dla tej serii jest dodawanie jakiegoś zwierzaka z jakimś akcesorium. W przypadku tej lalki jest to czarny piesek z różowym samochodem.





Ciało lalki jest artykułowane - niestety jakość już widzę jest średnia - szczególnie rzuca się w oczy to odcięcie na nogach gdzie część jest bardziej matowa a druga bardziej błyszcząca. Lalka posiada mold Daya (2016) z dużymi brązowymi oczami. Oczy mają koci kształt, mają dużo rzęs, a na powiekach złoty i brązowy cień. Oprawę oczu kończą duże 'krzaczaste' brwi. Usta są różowe a nad nimi z boku jest mały czarny pieprzyk. Cały rysunek twarzy wraz z odcieniem skóry sprawiają że Barbie wygląda na piękną Latynoskę. Wizerunek lalki kończy coś najbardziej extra czy kolorowe włosy splecione w dwa warkocze. Te włosy są bardzo wyjątkowe w odcieniach pastelowego różu, fioletu, niebieskiego, zielonego i żółtego. Wszystkie te rzeczy powodują, że ta Barbie jest dość wyjątkowa i mimo że jest skierowana dla dzieci do bawienia (moim córkom się bardzo podoba ;) i może jakaś Extra do nich trafi ;) ) to dodałam ją do swojej kolekcji.


Barbie Extra Doll #5
Facemold: 2016 (Daya)
Rok: 2020
Nr katalogowy: GRN29

fot. ze strony barbie.mattel.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz