niedziela, 3 listopada 2019

Barbie #26

Dzisiaj trzecia z kolei Barbie playline, a zarazem ta która stała się pośrednią przyczyną kupienia tych pozostałych. ;) Buszując kiedyś w odmętach internetu natrafiłam na hybrydę z tą przecudną głową. Rzuciłam się szukać co to konkretnie za model. Oczywiście się okazało, że jestem trochę "za późno w czasie" i nie ma jej już w sklepach. Trochę się wahałam ale tak mi się spodobała ta mordka że w końcu uległam i kupiłam ją na amazonie. I tak oto do mnie przybyła amerykańska Fashionistas nr 63.




Lalka ma trochę inne pudełko niż poprzedniczka - na przedniej szybce ma uwypuklony napis Fashionistas a na dole są zdjęcia lalek a nie grafiki. Lalka ma ciałko Curvy i jest to moje pierwsze zetknięcie się z tym ciałem. Muszę przyznać że pupę i biodra to ona ma dość spore, szczególnie porównując do płaskich Model Muse. ;) Ale jest bardzo sympatyczna. Ma granatową sukienkę z printem który u mnie jest na odwrót. Do tego czerwone szpileczki z niskim obcasem z okalającymi kostkę 'paskami'. Jedynymi ozdobami są delikatne 'srebrne' kolczyki które bardzo jej pasują.




Jak wspominałam ciało to Fashionistas Curvy z jedną lekko zgiętą a drugą wyprostowaną w odcieniu dość opalonym/pomarańczowym. Jej mold to Skipper. Ma bardzo ładny malunek oka - w przeciwieństwie do poprzedniczki jest on wyraźny. Są to dość duże oczy z seledynową tęczówką. Usta mają piękny odcień brudnego różu - czy może trochę inny, kojarzy mi się z szminkowym odcieniem o nazwie 'mauve'. Włosy są platynowe, nad czołem zebrane w kucyk - bardzo to uczesanie pasuje mi do tej lalki. Wygląda uroczo.
Bardzo mi się podoba głowa tej lalki - z każdego kąta dobrze wygląda i miło się na nią patrzy.


Barbie Fashionistas 63, Platinium Pop
Facemold: Skipper (2010)
Rok: 2016
Nr katalogowy: DYY93

fot. ze strony amazon.com

3 komentarze: