czwartek, 17 sierpnia 2023

Barbie #48

Wszystkich opanowała teraz Barbie-mania przez film Barbie. Obejrzało go już dużo ludzi - ja też uległam pokusie i wybrałam się na pokaz przedpremierowy. Znalazłam w nim wiele nawiązań i odniesień do lalek które kojarzę, to taka trochę nostalgiczna podróż była. Mattel przy okazji filmu wydaje też mnóstwo lalek związanych z postaciami z filmu. Nie jestem fanką różu dlatego do mojej kolekcji trafiła najmniej różowa lalka, która zarazem najbardziej mi się spodobała. To 'Barbie in Gold Disco Jumpsuit – Barbie The Movie'.




Barbie jest w charakterystycznym różowym pudełku nawiązującym do różowych pudełek lalek z lat 80/90. Z przodu na dole jest logo serii/filmu 'Barbie The Movie'. Z tyłu jest zdjęcie Margot Robbie odgrywającej rolę Barbie w filmie, ubraną w jeden ze swoich filmowych strojów, siedzącą w różowej Corvette. Tło lalki to dom Barbie w czasie dyskoteki. Na bokach są serduszka z wymarzonym domem Barbie / Dream House. 

Lalka jest wzorowana na postaci Barbie z filmu, a dokładnie w tym wydaniu, na Barbie ze sceny disco. Jest ubrana w złoty, cekinowy kombinezon z rozszerzanymi nogawkami i silikonowymi ramiączkami. Do tego ma złote buty w kształcie szpilek - szkoda że nie są metalicznie złote. Za to biżuteria jest pokryta metaliczno-złotą farbą: są to dwie bransoletki i duże dyndające kolczyki z serduszkami. Do tego na włosach ma ozdobę - opaskę z błyszczącymi serduszkami (mojej lalce ta ozdoba spadła w pudełku, przed zrobieniem zdjęć jej założyłam). 





Lalka wg strony Mattel ma ciało Gigi ze stopami na wysokim obcasie - czyli raczej typ playline ze standardową artykulacją. Mold jest nowy, zrobiony na podobieństwo aktorki. Rysunek oka jest czysty, przejrzysty i prosty - oczy są niebieskie z górnymi i dolnymi rzęsami. Do tego rysunek ust w dużym charakterystycznym uśmiechu. Lalka ma włosy w różnych odcieniach złotego blondu, rozpuszczone i ułożone w loki. Bardzo dobrze odwzorowali postać Barbie z filmu i jak ją widzę to "słyszę" piosenkę do której Barbie tańczyła w filmie. :)


Barbie in Gold Disco Jumpsuit – Barbie The Movie (Black Label)
Facemold: 
Rok: 2022/2023
Nr katalogowy: HPJ99

fot. ze strony creations.mattel.com

1 komentarz:

  1. Gratuluję pięknej lalki Margot :) Sama się czaiłam właśnie na to złote disco wydanie, ale niestety ze względu na Barbiemanię jaka zapanowała po filmie, ceny poszybowały nagle do góry. Faktycznie, jak się na nią patrzy, to od razu przypomina się scena z filmu i totalnie wkręcająca piosenka "Dance the night away" :)

    OdpowiedzUsuń